classic car
 
یک شنبه 13 / 11 / 1391برچسب:, :: 23:21 ::  نويسنده : مرصاد ماشین چیان

امروز صبح مورخ 13 بهمن ماه،به صورت رسمی 10 خودروی راه یافته به فینال برترین خودروی سال 2013 معرفی شدند.



ادامه مطلب ...
یک شنبه 13 / 11 / 1391برچسب:, :: 23:16 ::  نويسنده : مرصاد ماشین چیان

به تازگی با اضافه کردن کیت بدنه ی Terso به مک لارن 12C اسپایدر ، زیبایی این ماشین را دوچندان کرده است .

FAB Design Terso 12C Spider

این خودرو در اوایل ماه جاری در اتوسالن ژاپن رونمایی شد . کیت بدنه ی پوشانده شده بر آن موجب بهبود عملکرد آیرودینامیکی آن گشته است . این کیت جدید شامل ورودی های هوای بزرگتر ، رکاب های جدید و طراحی مجدد ورودی های هوای کناری ، سپر عقب و دیفیوزر عقب جدید می باشد . علاوه براین موارد یک اسپویلر جدیدی در عقب نصب شده که بالای اسپویلر استاندارد قرار گرفته است . با این تفاسیر این کیت نصب شده هیچ تفاوتی با کیت مدل کوپه که قبلا منتشر شده ندارد . از دیگر تغییرات نمای ظاهری استفاده از رینگ های 3 تکه ای FAB Design است که بوسیله لاستیک های  Dunlop SP SportMaxx پوشانده شده اند .

با تغییرات فنی صورت گرفته این خودرو به مشخصات زیر دست پیدا کرده است :

- قدرت 680 اسب بخار

- گشتاور 715 نیوتن متر

- شتاب صفر تا صد 3 ثانیه

- حداکثر سرعت 343 کیلومتر بر ساعت

در کابین نیز FAB Design پاسخگوی هر نوع سلیقه است . بطوریکه خریدار می تواند از تریم های کربنی و یا آلومینیومی و همچنین پوشش هایی از چرم و یا آلکانترا برای تزیین کابین ماشین خود بهره ببرد .

از این نمونه تنها 10 دستگاه به مشتریان تحویل داده خواهد شد .


یک شنبه 13 / 11 / 1391برچسب:, :: 11:0 ::  نويسنده : مرصاد ماشین چیان

 در آخرین گزارش خود، به سراغ یکی از کاماروهایی رفته که تا آخر فروردین‌ماه 91 اجازه تردد در کشور دارد. آنگونه که ما حدس می‌زنیم، کامارو SS موجود در تصاویر، مدل 2010 میلادی است . . .



ادامه مطلب ...
یک شنبه 13 / 11 / 1391برچسب:, :: 10:57 ::  نويسنده : مرصاد ماشین چیان

اگر برای اروپایی ها آغاز هرسال میلادی به معنی آماده شدن برای برگزاری نمایشگاه ژنو است اما برای آمریکایی ها آغاز هرسال میلادی با برپایی نمایشگاه مهمی با نام نمایشگاه خودرو آمریکای شمالی یا NAIAS که به خاطر برپایی آن در شهر دیترویت یعنی بزرگترین شهر ایالت میشیگان، بصورت اختصار دیگر به عنوان نمایشگاه دیترویت معروف است، معنی می شود . . .

 



ادامه مطلب ...
یک شنبه 13 / 11 / 1391برچسب:, :: 10:26 ::  نويسنده : مرصاد ماشین چیان

لوتوس GTE

تولید بیش از 444 اسب بخار قدرت از موتور 3.5 لیتری V6 ، اورا GTE رابه قویترین خودروی جاده ای لوتوس که تا به امروز ساخته شده ، کرده است. GTE خودرویی است با روح سرکش مسابقه ای که در غالب یک خودروی خیابانی در آمده است.



ادامه مطلب ...
یک شنبه 13 / 11 / 1391برچسب:, :: 10:19 ::  نويسنده : مرصاد ماشین چیان

حال نوبت به Fostla رسیده تا دستی بر روی آئودی Q7 بکشد؛ البته این نسخه Q7 اندکی با بقیه متفاوت است چرا که پیشرانه V12 دیزلی در زیر کاپوت آن، تا به امروز در هیچ شاسی‌بلند دیگری یافت نشده!



ادامه مطلب ...
پنج شنبه 12 / 11 / 1391برچسب:, :: 9:11 ::  نويسنده : مرصاد ماشین چیان

اگر پول کافی برای سوارشدن بر سوپر اسپرت های لامبورگینی را ندارید اصلا نگران نباشید چرا که به تازگی یک جوان بلغاری در شبکه فروش eBay یک دستگاه مورسیه لاگو را با قیمت وحشتناک 20 هزار دلار به فروش گذاشته . . .



ادامه مطلب ...
پنج شنبه 12 / 11 / 1391برچسب:, :: 9:7 ::  نويسنده : مرصاد ماشین چیان

مرسدس بنز طرحی جذاب از نسل آینده بنز کلاس G برای سال 2025 را آماده کرده است. که در واقع دو نسل بعدی این خودروی دیرپا تلقی می شود زیرا نسل آتی بین سالهای 2015 تا 2025 روانه بازار خواهد شد. معلوم است که وقتی برای 13 سال آینده برنامه ریزی می شود، اولین هدف، پیشرانه سازگار با محیط زیست باشد.

Mercedes-Benz ener-g-force concept



ادامه مطلب ...
جمعه 11 / 11 / 1391برچسب:, :: 23:16 ::  نويسنده : مرصاد ماشین چیان

اختصاصی از نمایشگاه سما: اگر بخواهیم ولستر را تعریف کنیم باید گفت: محصول جدید هیوندای که براحتی پارک می‌شود! ظاهر زیبایی دارد، تجهیزاتی زیاد و امکانات تفریحی که غالبا درون خودروهایی با قیمتی دو برابر آن یافت می‌شود و … اما با این وجود هنوز هم این هاچ‌بک کره‌ای یک مشکل اساسی دارد و آن اینکه اصلا سریع نیست!

Hyundai Veloster by ARK Performance

همه از چیز از افزودن یک توربو به پیشرانه ۱/۶ لیتری ولستر شروع می‌شود که حداکثر قدرت خروجی آن را از ۱۳۸ اسب‌بخار در حالت استاندارد به ۲۱۰ اسب‌بخار افزایش داده است. البته تغییرات صورت گرفته در سیستم اگزوز علی‌الخصوص در هاواردها و همچنین بهره‌گیری از اگزوزهای دوبل را هم نباید نادیده گرفت.

ظاهر گرافیکی ولستر وهمچنین استفاده از باله کربنی بزرگ عقب، ظاهر آن را به خودرویی تمام مسابقه‌ای و صد البته جذاب تبدیل کرده بود که بازدیدکنندگان نمایشگاه براحتی قادر به دل کندن از آن نبودند!

Hyundai Veloster by ARK Performance

Hyundai Veloster by ARK Performance

Hyundai Veloster by ARK Performance

Hyundai Veloster by ARK Performance

جمعه 11 / 11 / 1391برچسب:, :: 23:11 ::  نويسنده : مرصاد ماشین چیان

پورشه از عرضه نسخه‌های دیزلی کاین در بازار ایالات‌متحده و به عنوان مدل‌های 2013 خبر داد؛  این خودروها از سپتامبر 2012 و با قیمت پایه‌ای 57,750 دلار تحویل مشتریان خواهند شد . . .

پورشه کاین دیزلی -که هم‌اکنون مدل‌های 2011 آن در بازار اروپا عرضه می‌شود- دارای پیشرانه‌ای 3.0 لیتری V6 بوده که توانایی تولید 240 اسب‌بخار قدرت و 550 نیوتن‌متر گشتاور را دارد.

شتاب صفرتاصد این کراس‌اور آلمانی کمتر از 7.6 ثانیه و حداکثر سرعت آن نیز 220 کیلومتر برساعت خواهد بود. پورشه کاین دیزلی در اتوشوی نیویورک رسما رونمایی خواهد شد.


جمعه 11 / 11 / 1391برچسب:, :: 16:24 ::  نويسنده : مرصاد ماشین چیان

گروه هنسی پرفورمنس (Hennessey Performance) که به تولیده هیولاهای هزار اسب بخاری شهرت یافته، در جدیدترین محصول خود به سراغ یک دستگاه کادیلاک CTS – V رفته است.

CTS-V Hennessey V1000 Twin Turbo

CTS-V Hennessey V1000 Twin Turbo

استفاده از توربوشارژرهای دوقلو ، تعویض میل لنگ ، برنامه ریزی مجدد ECU وهمچنین تعویض سرسیلندرها با مدلهای فشار – بالا  منجر به رسیدن توان موتور به عدد غیرقابل باور 1000 اسببخار شده است.

شتاب صفرتاصد این مدل در حدود 3.5 ثانیه و حداکثر سرعت آن نیز بالغ بر 370 کیلومتربرساعت خواهد بود.
از این خودرو استثنایی تنها 12 دستگاه و آن هم با نام انحصاری V1000 تولید خواهد شد. قیمت نهایی این کادیلاک بزودی و به صورت رسمی اعلام خواهد شد.

CTS-V Hennessey V1000 Twin Turbo

CTS-V Hennessey V1000 Twin Turbo

جمعه 11 / 11 / 1391برچسب:, :: 16:15 ::  نويسنده : مرصاد ماشین چیان

اختصاصی از نمایشگاه فرانکفورت: اسمارت با رونمایی از مفهومی جدید خود، بازارهای آینده و البته نه چندان دور خودروهای الکتریکی را هدف گرفته است. نام‌گذاری این خودرو نیز دقیقا متناسب با همین مفهوم است: For+Vision

این خودرو که تحت یک برنامه مشترک با گروه BASF ساخته شده، دارای وزنی کم اما تکنولوژی بالاست؛ استفاده از سلول‌های شفاف خورشیدی که در سقف تعبیه شده برهمین امر دلالت دارد. این سلول‌ها وظیفه تامین برق (حتی در زمان وجود نور بسیار کم) اجزای چند رسانه‌ای را خواهند داشت.



ادامه مطلب ...
شنبه 10 / 11 / 1391برچسب:, :: 22:7 ::  نويسنده : مرصاد ماشین چیان

فرانسوی‌ها با محصول جدیدشان می‌خواهند چشم‌ها را به خود خیره کنند؛ DS4 ریسینگ نام خودرویی است که تا چندی دیگر در نمایشگاه ژنو 2012 رونمایی می‌شود.

این هاچ‌بک چهاردرب، حاصل هنرمندی مهندسین بخش « سیتروئن ریسینگ » است؛ آن‌ها این مدل جدید را با شعار 100Racing% ساخته‌اند . . .

Citroen DS4 Racing Concept

نسبت به مابقی DS4ها، تعلیق این خودروی مفهومی 35 میلی‌متر کاهش ارتفاع داشته و همچنین به عرض خودرو 55mm در جلو و 75mm درعقب افزوده شده است. نصب اسپویلر جدید در زیر سپر جلو، دیفیوزرهای عقب، رنگ خاکستری بدنه و همچنین استفاده از باله سقفی در انتهای خودرو از دیگر تغییرات صورت گرفته در آن است.

Citroen DS4 Racing Concept

در زیر کاپوت آن، موتوری چهارسیلندر 1.6 لیتری توربو نصب شده که قدرتی معادل 260 اسب‌بخار را در اختیار چرخ‌ها قرار می‌دهد. رینگ‌های 19 اینچی به انضمام دیسک‌های 380 میلی‌متری با کالیبرهای چهارپیستونه، آخرین جزییات منتشر شده از این خودرو تا به امروز است.

شنبه 10 / 11 / 1391برچسب:, :: 22:5 ::  نويسنده : مرصاد ماشین چیان

سیتروئن برای یادآوری مدل خاطره انگیز CV2 یا همان ژیان خودمان یک مدل با سقف پارچه ای بازشو از مدل DS3 را روانه نمایشگاه پاریس خواهد کرد. DS3 کابریو بر خلاف سلف قدیمی خود، یک خودروی شیک و جوان پسند مفرح خواهد بود که می تواند در جذب جوانان به سوی این مدل تاثیر بیشتری داشته باشد.

سیتروئن DS3 کابریو

سیتروئن DS3 کابریو

عملکرد بازشونده سقف، همانند ژیان و البته بسیار پیشرفته تر می باشد. بسته شدن کامل سقف تنها 16 ثانیه طول می کشد و حتی با سرعت 120 کیلومتر بر ساعت نیز عمل می کند. میزبان باز شدن سقف نیز در سه حالت متوسط، افقی و کامل قابل انتخاب است. زمانیکه سقف بطور کامل باز باشد، یک دیفلکتور وظیفه منحرف کردن جریان هوا از روی سقف و کاهش صدا و تلاطم را بر عهده می گیرد. خریدار DS3 کابریو می تواند یکی از سه رنگ آبی متمایل به بنفش، مشکی و یا طرح نقش دار DS را برای سقف نرم خودرو انتخاب کند که با یکی از هفت رنگ بدنه خودرو ترکیبی شخصی، متمایز و بدیع ایجاد می کنند.

مدلهای کابریو DS3 تنها 25 کیلوگرم سنگینتر از مدلهای با سقف ثابت وزن دارند. ابعاد ماشین ثابت مانده و طول 3.95 و عرض 1.71 و ارتفاع 1.46 متر تغییری نکرده اند. اما در طراحی خودرو اندک تغییراتی قابل مشاهده است. مثلا طراحی چراغهای عقب با الهام از مدل مفهومی سیتروئن Revolte با استفاده از LED های سه بعدی شکل گرفته اند. لامپهای LED در چراغها و نوافکنهای جلو و نورپردازی داخل کابین نیز بکار گرفته شده اند. بنابراین جلوه ای باشکوه از نورهای زیبای درخشان مخصوصا در شب روی از این خودرو ساطع می شود.


فضای داخلی گرچه برای پنج فرد بزرگسال تدارک دیده شده اما بعنوان یک خودروی کوچک و فشرده شهری نباید انتظار زیادی هم از آن داشت. در عوض فضای 245 لیتری صندوق عقب یکی از بزرگترین اندازه ها را در بین رقبای خود ارائه می کند. مکانیزم باز شدن درب صندوق نیز نوآورانه است تا در فضاهای تنگ نیز بتوان به راحتی به صندوق بار دسترسی داشت.

شنبه 10 / 11 / 1391برچسب:, :: 21:55 ::  نويسنده : مرصاد ماشین چیان

سیتروئن در تلاش است تا اواخر ماه جاری میلادی (بیست‌وهفتم آوریل) سدان مفهومی خود را در نمایشگاه خودروی پکن رونمایی کند؛ سدانی که در کلاس D بوده و بصورت شوتینگ‌بریک طراحی شده است . . .

Citroen Numero 9 Concept

نام این خودروی مفهومی Numero 9 است که گفته می‌شود نمونه تولیدی آن در قالب سیتروئن DS9 عرضه می‌شود. در زیر کاپوت کشیده این خودرو، پیشرانه‌ای 1.6 لیتری THP قرار گرفته که با کمک توربو می‌تواند تا 222 اسب‌بخار قدرت و بیش از 275 نیوتن‌متر گشتاور را در اختیار چرخ‌های جلو قرار دهد. برای محور عقب نیز یک موتور الکتریکی با باطری‌های لیتیوم/یونی درنظر گرفته شده که 69 اسب‌بخار قدرت دارد.

Numero 9 همچنین می‌تواند در حالت الکتریکی مسافت متوسطی معادل 50 کیلومتر را طی کند. شتاب صفرتاصد آن 5.4 ثانیه و حداکثر سرعتش در حدود 245 کیلومتر خواهد بود. در حالت ترکیبی مصرف سوخت آن 1.7 لیتر در هر صد کیلومتر و میزان آلایندگی ناشی از تولید CO2 نیز معادل 39 گرم در هر کیلومتر است.

عرضه محصولات خانواده DS سیتروئن در بازار چین، از امسال و با مدل‌های DS3 ، DS4 و DS5 آغاز خواهد شد.





شنبه 10 / 11 / 1391برچسب:, :: 21:51 ::  نويسنده : مرصاد ماشین چیان

شرکت تویوتا با فروش 9.75 میلیون دستگاه خودرو در سال گذشته توانست در صدر جدول فروش خودرو قرار بگیرد و رقبای سرسختی همچون فولکس واگن و جی ام را پشت سر بگذارد . این افزایش فروش 23 درصدی به لطف و رسیدن به این رکورد به لطف شرکت های فرعی ای همچون HINO موتورز و دایهاتسو صورت گرفته است . همچنین دو شرکت زیر مجموعه ی تویوتا یعنی لکسوس و سایون را ر این افتخارنیز نباید فراموش کرد .

آمار فروش تویوتا در نقاط مختلف دنیا به شرح زیر است :

در اروپا 837,969 دستگاه تویوتا و لکسوس (با افزایش فروش نزدیک به 2 درصد)

درایالت متحده آمریکا 2.08 میلیون دستگاه تویوتا ، لکسوس و سایون (با افزایش فروش نزدیک به 27 درصد و مالکیت 14.4 درصدی بازار خودروی ایالت متحده آمریکا)

در کل در تمام نقاط جهان به غیر از ژاپن 7.33 میلیون دستگاه (افزایش فروش 19 درصدی)

و اما در ژاپن 2.41 میلیون دستگاه (با افزایش فروش 35 درصدی)

در چین نیز به علت مشکلات سیاسی و اختلافات ارضی ناشی از جزایر Senkaku/Diaoyu تویوتا برای اولین بار از سال 2002 به بعد با کاهش فروش روبرو شده است .

و اما برنامه ی تویوتا برای سال جاری . آن ها می خواهند رکورد فروش خود را به 9.91 میلیون دستگاه در سال برسانندکه این امر با توجه به کاهش ارزش واحد پول ژاپن ین ، موجب می شود تا  تویوتا محصولاتی به مراتب اقتصادی تر نسبت به دیگر رقیب آسیایی خود ، یعنی کیا_هیوندایی به بازار عرضه کند .

در رده های پرفروش ترین برندها جی ام و فولکس واگن به ترتیب با 9.29 و 9.07 میلیون دستگاه در رتبه های دوم و سوم قرار گرفته اند .

تویوتا

شنبه 10 / 11 / 1391برچسب:, :: 18:19 ::  نويسنده : مرصاد ماشین چیان

اولین مدلهای مک لارن MP4-12C توسط کشتی به آمریکا فرستاده شدند تا این شرکت گام بزرگی برای گسترش تجارت و فروش خودروهای خود بردارد.

McLaren MP4-12C

McLaren MP4-12C

MP4-12C اولین خودروی استاندارد جاده ای بعد از مدل جاودانی و مشهور F1 است. این اتوموبیل سوپراسپرت با موتور V8 کم حجم خود (تنها 3.8 لیتر) و دو توربوشارژر، می تواند قدرت 592 اسب بخار و گشتاور 600 نیوتن متر را در اختیار بگیرد.

شتاب صفر تا صد 3.2 ثانیه ای در صورت استفاده از تایرهای پیرلی PZero Corsa به زیر 3 ثانیه هم خواهد رسید.

McLaren MP4-12C

McLaren MP4-12C

قرار است این خودرو در بازار آمریکا با قیمت پایه 229 هزار دلار بفروش برسد.

McLaren MP4-12C

McLaren MP4-12C

McLaren MP4-12C

شنبه 10 / 11 / 1391برچسب:, :: 18:13 ::  نويسنده : مرصاد ماشین چیان

اختصاصی از نمایشگاه نیویورک: سدان لوکس سایز متوسط لینکلن در نیویورک 2012 رونمایی شد؛ خودرویی که البته سال گذشته میلادی نیز در اتوشوی دیترویت رونمایی شده بود . . .



ادامه مطلب ...
شنبه 10 / 11 / 1391برچسب:, :: 15:51 ::  نويسنده : مرصاد ماشین چیان

سال 2013 یکی از بهترین و باشکوهترین خودروهای فورد سری F با نشان Super Duty Platinum با پیکره بندی انحصاری تولید خواهد شد.

Ford F-Series Super Duty Platinum 2013



ادامه مطلب ...
شنبه 10 / 11 / 1391برچسب:, :: 15:47 ::  نويسنده : مرصاد ماشین چیان

اختصاصی از نمایشگاه ژنو: فولکس‌واگن وقتی در اواخر سال 2009 میلادی شاسی‌بلند جدید خود که آماروک نام داشت را معرفی نمود، بلافاصله توانست در میدان رقابتی مدل‌هایی همچون تویوتا هایلوکس، نیسان ناوارا و میتسوبیشی تریتون جایی برای خود باز کند . . .



ادامه مطلب ...
شنبه 10 / 11 / 1391برچسب:, :: 15:45 ::  نويسنده : مرصاد ماشین چیان

اختصاصی از نمایشگاه ژنو: یکی از نکات جالب نمایشگاه ژنو امسال، آمدن شرکت‌هایی بود که در طول یکسال تنها یکی دو خبر از فعالیت‌هایشان منتشر می‌شود؛ پس این شرکت‌ها دقیقا به چه امیدی هنوز زنده هستند؟! جواب این سوال واضح است؛ چون آنها ذاتا خودروساز نیستند و بقول خودمان از روش دیگری نان می‌خورند!

کمپانی ایتالیایی تورینگ سوپرلژرا (Touring Superleggera) نیز یکی از شرکت‌هایی است که به ژنو 2012 آمد. خودرویی که آنها رونمایی کردند به یاد آلفارومئو دیسکو، تورینگ دیسکو نام گرفته است.

تورینگ دیسکو با بیش از 440 اسب‌بخار قدرت و 470 نیوتن‌متر گشتاور، می‌تواند در کمتر از 4.2 ثانیه از حال سکون به سرعت صد و در نهایت به حداکثر سرعت 290 کیلومتر بر ساعت دست یابد. گیربکس این خودرو از نوع شش سرعته ترتیبی با کنترل‌کننده الکترونیکی بوده و قابلیت تعویض از طریق پدال شیفترها را نیز داراست.

شنبه 10 / 11 / 1391برچسب:, :: 10:44 ::  نويسنده : مرصاد ماشین چیان

نسخه‌های ویژه‌ای از پورشه پانامرا را مهیا کرده؛ خودرویی که تنها 25 دستگاه از آن ساخته می‌شود که قیمت پایه‌ای هرکدام در حدود 52,000 دلار بیشتر از مدل‌های استاندارد است . . .



ادامه مطلب ...
شنبه 10 / 11 / 1391برچسب:, :: 1:48 ::  نويسنده : مرصاد ماشین چیان

این روزها خبر ورود جگوار XF دیگر به همه‌جای ایران رسیده و حتی برخی از نشریات داخلی نیز به تست اختصاصی آن پرداخته‌اند. حال به لطف همکارانمان در CARCCX فرصت رویاروی با این لوکس انگلیسی نیز برای ما مهیا شده است . . .



ادامه مطلب ...

نیسان هم اکنون قیمت مدل های 2014 تنها سوپراسپرت خود یعنی GT-R و همچنین تنها کراس اور کابریولت خود یعنی مورانو کراس کابریو را برای بازار ایالات متحده اعلام کرده است . . .

2014 Nissan GT-R

از GT-R شروع می کنیم که قیمت پایه ای آن در مدل های 2014 از 99,590 دلار برای مدل Premium و 109,300 دلار برای مدل Black Edition شروع می شود. قدرت این خودرو ازهمان پیشرانه تویین توربوی 3.8 لیتری V6 نیسان حاصل می شود که در مدل 2014 قدرت و گشتاور آن به ترتیب به 545 اسب بخار و 627 نیوتن متر رسیده است. در مدل پریمیوم از چرم مشکی و قرمز برای صندلی ها استفاده شده حال آنکه در مدل بلک ادیشن فرمان خودرو هم با جزئیات قرمز رنگ همراه می شود. دوربین عقب، سیستم پخش Bose با 11 اسپیکر، رینگ های فورج کاری شده RAYS ، صندلی های ریکاردو، دوربین عقب و اسپویلر کربنی عقب ازجمله امکانات استاندارد این خودروست.

2012 Nissan Murano CrossCabriolet

حال به سراغ مورانو کراس کابریو 2014 می رویم که قیمت پایه ای آن حدود 2,545 دلار کمتر از مدل های حال حاضر بوده و معادل 41,995 دلار اعلام شده است. نیسان همچنین قدرت و گشتاور پیشرانه 3.5 لیتری V6 این خودرو را به ترتیب 265 اسب بخار و 336 نیوتن متر اعلام کرده و گیربکس CVT آنرا نیز به نسل دوم Xtronic مجهز ساخته که قابلیت تعویض دستی هم برای راننده آن به ارمغان می آورد. برای نیسان مورانو کراس کابریو که بصورت استاندارد با سیستم محرکه AWD عرضه می شود امکاناتی نظیر سیستم پخش Bose، تریم چوبی کابین، بلوتوث، تلفن هندزفری، رادیو ماهواره ای SiriusXM ، دوربین عقب و رینگ های 20 اینچی آلومینیومی جدید و … بصورت استاندارد وجود خواهند داشت. نمایشگر هفت اینچی لمسی، سیستم راهیابی با قابلیت تشخیص ترافیک (NavTraffic) و سیستم تشخیص صدا نیز بصورت سفارشی خواهند بود.

شنبه 10 / 11 / 1391برچسب:, :: 1:37 ::  نويسنده : مرصاد ماشین چیان

این روزها بهترین زمان برای تست خودروهای شاسی بلند است و پس از پورشه ماکان این دفعه لندروور فری لندر در هوای سرد و برفی شمال سوئد در حال انجام آزمایش و تست است تا قابلیت ها و توانایی های آن روی جاده و سطح برف مشخص شود.



ادامه مطلب ...
چهار شنبه 9 / 11 / 1391برچسب:, :: 12:26 ::  نويسنده : مرصاد ماشین چیان

منتظر بمانید تا اواخر سال 2012 میلادی قوی‌ترین فراری تاریخ رونمایی شود؛ خودرویی که گفته می‌شود به احتمال فراوان نسل جدید انزو فراری خواهد بود . . .



ادامه مطلب ...
سه شنبه 8 / 11 / 1391برچسب:, :: 19:36 ::  نويسنده : مرصاد ماشین چیان

برخی معتقدند از زمانیکه جنگ عضلانی‌ها در آمریکا شکل گرفت، این فورد موستانگ بود که در برابر گذر زمان کمترین تغییرات ظاهری را داشت. ولی حرف ما چیز دیگری است! به اعتقاد ما دوج چلنجر بیشتر از فورد موستانگ و شورولت کامارو پای‌بند آیین اجداد خود در این چهار دهه بوده است . . .



ادامه مطلب ...
سه شنبه 8 / 11 / 1391برچسب:, :: 19:32 ::  نويسنده : مرصاد ماشین چیان

چهارمین تیونر دنیا که به سراغ لامبورگینی آونتادور رفته Underground Racing است که توانسته با معجون شگفت‌انگیز خود قدرت این گاو وحشی را تا حدود 1200 اسب‌بخار افزایش دهد . . .



ادامه مطلب ...
سه شنبه 8 / 11 / 1391برچسب:, :: 19:29 ::  نويسنده : مرصاد ماشین چیان

سایون FR-S یقینا همان تویوتا GT86 است که در بازار آمریکای شمالی تحت برند سایون فروخته می‌شود؛ تفاوت در سپرهای جلو و عقب به همراه نوع امکانات سفارشی و تجهیزات استاندارد تنها وجه تمایز آن با تویوتا GT86 و همچنین سوبارو BRZ است . . .



ادامه مطلب ...
سه شنبه 8 / 11 / 1391برچسب:, :: 19:26 ::  نويسنده : مرصاد ماشین چیان

Project Stratosنام پروژه جدیدی است که گروه طراحی SR Auto آنرا به سرانجام رسانده؛ این پروژه چیزی نیست جز بهبود ظاهری یک دستگاه مرسدس‌بنز CLS اتاق W219 . . . .



ادامه مطلب ...
درباره وبلاگ
آخرین مطالب
پيوندها

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان دانستنی های خودرویی و آدرس khodro_shenasi.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.








نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 6
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 6
بازدید ماه : 107
بازدید کل : 16791
تعداد مطالب : 388
تعداد نظرات : 19
تعداد آنلاین : 1