classic car
 
یک شنبه 6 / 11 / 1391برچسب:, :: 10:41 ::  نويسنده : مرصاد ماشین چیان

اختصاصی از نمایشگاه ژنو:

محصولات مرسدس بنز را با ظاهری متفاوت و با لوگویی متفاوت می توانید در غرفه ی کارلسون پیدا کنید.مهم ترین محصولات این تیونر آلمانی در ژنو نیز با کار بر روی مرسدس بنز SLK و ML کلاس حاصل شده است.



ادامه مطلب ...
یک شنبه 6 / 11 / 1391برچسب:, :: 10:39 ::  نويسنده : مرصاد ماشین چیان

اختصاصی از نمایشگاه ژنو: کمپانی والمت (Valmet Automotive) اعلام نمود به درخواست‌های شرکت خودروسازی ماراشیا موتورز روسیه (Marussia Motors) جواب مثبت داده و از اواخر سال 2012 یا زمانی در ابتدای 2013 ، خط تولید سوپراسپرت روس‌ها را کاملا به شهر Uusikaupunki در کشور فنلاند منتقل می‌کند . . .



ادامه مطلب ...
یک شنبه 6 / 11 / 1391برچسب:, :: 10:29 ::  نويسنده : مرصاد ماشین چیان

اختصاصی از نمایشگاه ژنو: یکی از قسمت‌های همیشه جذاب بی‌ام‌و در نمایشگاه‌ها، بخش مدل‌های M این شرکت است. امسال نیز ام‌پاور با مدل دیزلی X6 به ژنو آمده بود؛ البته فروش این خودروی دیزلی از 16 ژانویه امسال و با قیمت پایه‌ای 85,800 یورو (معادل تقریبی 111,000 دلار) در بازار آلمان شروع شده است . . .



ادامه مطلب ...
یک شنبه 6 / 11 / 1391برچسب:, :: 10:28 ::  نويسنده : مرصاد ماشین چیان

با وجود واکنشهای متفاوت عمدتا انتقادی نسبت به خودروی مفهومی شاسی بلند آستون مارتین، این خودروساز انگلیسی اعلام کرده که کار بروی SUV این شرکت ادامه می یابد. مهندسین آستون مارتین از یک مرسدس بنز GL بعنوان نقطه شروع استفاده کرده اند. حتی مذاکراتی با بنز برای استفاده از پلتفرم و موتورهای V12 این شرکت صورت گرفته است.

آستون مارتین لاگوندا کانسپت- خودروی نهایی تفاوت زیادی با این نمونه خواهد داشت

آستون مارتین لاگوندا کانسپت

بنابراین خودروی تولیدی نسبت به نمونه کانسپت کاملا ری استایل شده و از طراحی متفاوتی برخوردار خواهد بود. استفاده از پلتفرم و پیشرانه آماده باعث صرفه جویی فراوان در هزینه های تولید این خودرو خواهد شد. با اینحال اگر آستون مارتین بخواهد پروژه لاگوندا را به تولید برساند باید با رقبای سختی نظیر لامبورگینی Urus  و بنتلی EXP 9 F سرشاخ شود.

یک شنبه 6 / 11 / 1391برچسب:, :: 10:26 ::  نويسنده : مرصاد ماشین چیان

یک خودروی لوکس و اسپرت چهار درب با نهایت قدرت،آستون مارتین رپید اس مدل 2014 که هم اکنون تصاویر و مشخصاتی از آن در اینترنت بخش شده است.



ادامه مطلب ...

درباره وبلاگ
آخرین مطالب
پيوندها

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان دانستنی های خودرویی و آدرس khodro_shenasi.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.








نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 1
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 1
بازدید ماه : 102
بازدید کل : 16786
تعداد مطالب : 388
تعداد نظرات : 19
تعداد آنلاین : 1