classic car
 
دو شنبه 7 / 11 / 1391برچسب:, :: 15:1 ::  نويسنده : مرصاد ماشین چیان

اختصاصی از نمایشگاه فرانکفورت: کادیلاک « سی‌اِل » حدود سه هفته پیش در Pebble Beach 2011 نیز رونمایی شده بود اما چون این رویداد لقب گردهمایی را با خود یدک می‌کشید، کادیلاک همچنان تصمیم داشت تا آن را در مراسم رسمی دیگری نیز رونمایی کند؛ مراسمی که در آن و برخلاف « پبل‌بیج » مهمانانی از پیش تعیین شده حضور نداشته باشند.

Cadillac Ciel Concept at 2011 Frankfurt Motor Show

به هرحال خودروی مفهومی جدید کادیلاک که قوایی هیبریدی نیز دارد به نمایشگاه امسال فرانکفورت آورده شد. مسولان کادیلاک در این رونمایی تاکید زیادی بر این نکته داشتند که مواد بکار رفته برای ساخت این خودرو ازجمله ترکیبات چوبی کابین اختصاصا برای این خودرو ساخته شده‌اند. سایر جزپیات این خودرو را می‌توانید در این قسمت مشاهده کنید.

Cadillac Ciel Concept at 2011 Frankfurt Motor Show

Cadillac Ciel Concept at 2011 Frankfurt Motor Show

دو شنبه 7 / 11 / 1391برچسب:, :: 14:59 ::  نويسنده : مرصاد ماشین چیان

اختصاصی از نمایشگاه فرانکفورت: حقیقتا تا قبل از نمایشگاه امسال، جمله سازی با دو کلمه « سوپراسپرت » و « الکتریکی » بسیار دشوار بود! البته کمپانی تسلا موتورز در این امر تلاش‌های بی‌شماری نمود ولی متاسفانه به جواب قابل قبولی نرسید. حدود یک ماه پیش بود که انتشار تیزری از یک کمپانی نا آشنا اما خودروساز، سروصدای زیادی را به راه انداخت.

Rimac Automobile One-Concept

این کمپانی که Rimac نام دارد در نمایشگاه امسال نه تنها تکلیف همه خودروهای اسپرت/الکتریکی را مشخص کرد بلکه همه سوپراسپرت‌های معروف جهان را نیز عملا تهدید نمود:  ۱۰۸۸ اسب‌بخار قدرت، ۲.۸ ثانیه برای رسیدن به سرعت صد و حدود ۳۰۵ کیلومتر برساعت به عنوان حداکثر سرعت، تهدید جدی این خودروی الکتریکی است. البته این تمام ماجرا نیست؛ در حالت فول شارژ این خودرو می‌تواند مسافت ۶۰۰ کیلومتری را نیز طی کند!

این سوپراسپرت خاص که حاصل تلاش‌های جوانی ۲۳ ساله با نام Mate Rimac است، به احتمال زیاد در سال ۲۰۱۳ عرضه خواهد شد. در مرحله اول تولید، تنها ۸۸ دستگاه (سالیانه ۱۵ دستگاه) و آن هم با قیمت تقریبی 650,000 یورو تحویل مشتریان ثروتمند این خودرو می‌شود.

Rimac Automobile One-Concept

Rimac Automobile One-Concept

Rimac Automobile One-Concept

دو شنبه 7 / 11 / 1391برچسب:, :: 14:45 ::  نويسنده : مرصاد ماشین چیان

اختصاصی از نمایشگاه فرانکفورت: درحالیکه تا همین چند هفته پیش گفته می‌شد لندروور در نمایشگاه فرانکفورت تنها به اعلام مشخصات فنی از نسل آینده دیفندر (DC100) اکتفا خواهد کرد، خبر ناگهانی حضور این خودرو در نمایشگاه امسال موجب شگفتی خبرنگاران شد. اما لندروور برای آنکه نشان دهد هنوز هم قابل‌ پیش‌بینی نیست علاوه‌ بر رونمایی DC100 نسخه اسپرت آن را نیز معرفی نمود . . . .

Land Rover DC100 Sport Defender Concept at 2011 Frankfurt Auto Show

پیشرانه‌ای که برای هردو خودرو درنظر گرفته شده از نوع ۲ لیتری بنزینی/دیزلی بوده که انتقال قدرت آن برعهده گیربکسی هشت‌سرعته است. البته نمونه‌های هیبریدی این‌دو نیز به احتمال فراوان عرضه خواهند شد. سال ۲۰۱۵ زمان ورود این دوقلوها به بازار آفرود‌هاست.

Land Rover DC100 Sport Defender Concept

Land Rover DC100 Sport Defender Concept

Land Rover DC100 Sport Defender Concept

Land Rover DC100 Defender Concept

Land Rover DC100 Defender Concept

دو شنبه 7 / 11 / 1391برچسب:, :: 14:44 ::  نويسنده : مرصاد ماشین چیان

کمپانی BMW در نمایشگاه فرانکفورت مدل جدیدی از سری 5 را به نام Gran Turismo به نمایش گذاشت. این اتوموبیل ترکیبی از یک سری 5 استیشن و Crossover است و دارای ویژگیهای فضای زیاد داخل و بار می باشد.

bmw-5-series-gt

bmw_5-series_gran-turismo

این خودرو دارای چرخهای 18 تا 21 اینچی بسته به مدل و سه موتور شش سیلندر با توربو دوگانه و 306 اسب بخار ، 8 سیلند توربو 407 اسبی و توربو دیزل 245 اسب بخاری می باشد.

bmw-5-series-gran-turismo-

دو شنبه 7 / 11 / 1391برچسب:, :: 14:43 ::  نويسنده : مرصاد ماشین چیان

فراری اینبار پس از مدل کالیفرنیا نام محصول جدید خود را ایتالیا نهاده تا تاکیدی باشد بر حس وطن پرستی صاحبان آن!

Ferrari 458 Italia

اینک فراری 458 ایتالیا در نمایشگاه فرانکفورت به نمایش درآمده تا دوستداران فراری را بر سر شوق آورد. و جانشینی شایسته باشد برای فراری F430 . سبک طراحی آن بسیار چشمگیر و زیباست و نشان بارزی از سلیقه و اوج هنر طراحان ایتالیایی آن می باشد.

2010-Ferrari-458-Italia-Dashboard

پس از شایعات فراوان درباره این مدل، بلاخره رسماً موتور 8 سیلندر 4.5 لیتری تزریق مستقیم این خودرو، با اولین استارت به غرش درآمد. تا 562 اسب بخار توان و 398 فوت گشتاور را رها سازد.

Ferrari 458 Italia

همانند مدل کالیفرنیا، این خودرو با گیربکسی با کلاچ دوگانه و 7 دنده به بازار می آید. ساختار بدنه آلومینیومی بوده و تنها 3000 پوند وزن دارد. شتاب صفر تا صد آن نیز 3.4 ثانیه اعلام شده و اولین فراری خواهد بود که به سرعت بالای 202 مایل بر ساعت (حدود324 کیلومتر بر ساعت) دست خواهد یافت.

دو شنبه 7 / 11 / 1391برچسب:, :: 14:41 ::  نويسنده : مرصاد ماشین چیان

همانند هوندا مدل S2000 که توسط Mugen در نمایشگاه فرانکفورت به نمایش درآمد، مزدا یک مدل فوق سبک و بدون هیچ گونه سقف و شیشه ای را از سری MX-5 معرفی نمود.

Mazda MX5 Superlight

این خودرو برای به اوج رساندن هیجان و لذت رانندگی طراحی شده و تنها 995 کیلوگرم وزن دارد.

 مزدا MX5

با موتور معمول MZR به حجم 1.8 لیتر، توان 126 اسب بخار و 167 نیوتون متر را در اختیار خواهید داشت.

Mazda MX5

توجه: این مقاله به صورت اختصاصی برای ‏سایت “پدال“‏ نوشته شده درج تمام یا قسمتی از ‏این ‏مطلب، ‏تنها با ذکر نام سایت و آدرس دقیق این صفحه مجاز است.

دو شنبه 7 / 11 / 1391برچسب:, :: 10:52 ::  نويسنده : مرصاد ماشین چیان

مدل های پایه ای شورولت کامارو در دو نسخه شش سیلندر 3.6 لیتری و هشت سیلندر 6.2 لیتری عرضه می شوند که مدل اول با نام های LT و LS و مدل دوم نیز با نام SS شناخته می شود. اما تکلیف مدل های RS در این میان چیست؟!



ادامه مطلب ...
دو شنبه 7 / 11 / 1391برچسب:, :: 10:50 ::  نويسنده : مرصاد ماشین چیان

تیونر آمریکایی  813Customs که هم اکنون در شهر Tampa در ایالات فلوریدا مشغول به فعالیت است خودرو عجیب و غریب خود را آماده کرده؛ خودرویی که سوارشدن بر آن اعتماد به نفس بالایی می خواهد!



ادامه مطلب ...
دو شنبه 7 / 11 / 1391برچسب:, :: 10:48 ::  نويسنده : مرصاد ماشین چیان

مهندسین آلمانی Capristo با هدف دست یابی به بهترین نسبت قدرت به وزن، به سراغ یک دستگاه لامبورگینی آونتادور رفته اند تا ببینند چه اندازه می توان از وزن این خودرو کاست . . .



ادامه مطلب ...

درباره وبلاگ
آخرین مطالب
پيوندها

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان دانستنی های خودرویی و آدرس khodro_shenasi.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.








نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 7
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 7
بازدید ماه : 108
بازدید کل : 16792
تعداد مطالب : 388
تعداد نظرات : 19
تعداد آنلاین : 1