فورد اکو اسپرت 2013
 
classic car
 
جمعه 23 / 12 / 1391برچسب:, :: 19:1 ::  نويسنده : مرصاد ماشین چیان

اما به اعتقاد فورد حضور در نمایشگاه MWC آنقدرها هم بی دلیل نبوده؛ چرا که اکو اسپرت نخستین محصول فورد برای اروپایی هاست که از سیستم SYNC AppLink بهره می برد؛ یعنی راننده به کمک آن و با سیستم تشخیص صدا می تواند درحالیکه مشغول رانندگی است به اپلیکیشن های موبایل خود نیز دسترسی داشته باشد.

به هرحال نسخه اروپایی از نسل دوم اکو اسپرت، به عنوان مدل 2013 برای فروش آماده شده و اولین محصول فورد خواهد بود که تمام مراحل ساخت آن در آمریکای جنوبی صورت گرفته؛ همچنین اکو اسپرت قرارست برنامه فروش یک میلیون دستگاهی شاسی بلندهای فورد را در شش ماه آینده در بازارهای اروپایی را محقق کند. این محصول از سال 2013 نیز راهی بازارهای چین و هند خواهد شد.

اکو اسپرت را باید یک شاسی بلند جمع و جور دانست که بعد از برادر دیگرش یعنی فورد Kuga ، یکی از اقتصادی ترین گزینه های خرید برای مشتریان اروپایی است. اکو اسپرت که بر پلت فرم فورد فیستا و به عبارت بهتر بر پلت فرم B-segment فورد ساخته شده، با سه پیشرانه عرضه می شود؛ 1.0 لیتری اکوبوست با قدرت 125 اسب بخار، 1.5 لیتری بنزینی با قدرت 110 اسب بخار و در نهایت 1.5 لیتری دیزلی با قدرت 90 اسب بخار


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





درباره وبلاگ
آخرین مطالب
پيوندها

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان دانستنی های خودرویی و آدرس khodro_shenasi.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.








نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 44
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 44
بازدید ماه : 246
بازدید کل : 17034
تعداد مطالب : 388
تعداد نظرات : 19
تعداد آنلاین : 1