؛ اولین پیکاپ هیبریدی میتسوبیشی
 
classic car
 
یک شنبه 25 / 12 / 1391برچسب:, :: 9:36 ::  نويسنده : مرصاد ماشین چیان

یک گام بزرگ برای میتسوبیشی است چراکه برای نخستین بار توانسته از تکنولوژی هیبریدی در پیکاپ یک تنی اش استفاده کند. میزان آلایندگی ناشی از تولید CO2 در این خودرو که از پیشرانه دیزلی 2.5 لیتری آن (به همراه موتور الکتریکی قرار گرفته بر روی محور جلو)، ناشی می شود به 149 گرم در هر کیلومتر رسیده؛ حالا تصور کنید که گیربکس اتومات هم روی آن باشد! به همین دلیل می توان GR-HEV را یکی از پاک ترین خودروها در بازار هم کلاسانش دانست.

سیستم محرکه GR-HEV را باید مشابه دو دیفرانسیل ها محسوب کرد که برای ارائه بهترین عملکرد در مسیرهای جاده ای و آفرود به سیستم S-AWC اختصاصی میتسوبیشی مجهز شده تا ضامن پایداری آن در مسیرهای مختلف باشد. GR-HEV باداشتن 5420 میلیمتر طول، 1930 میلیمتر عرض، 1775 میلیمتر ارتفاع و با فاصله محوری 3 متری به نظر می رسد که دیگر پنج سرنشین آن جای هیچگونه اعتراضی از فضای درونی خودرویشان نداشته باشند!



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





درباره وبلاگ
آخرین مطالب
پيوندها

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان دانستنی های خودرویی و آدرس khodro_shenasi.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.








نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 89
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 89
بازدید ماه : 291
بازدید کل : 17079
تعداد مطالب : 388
تعداد نظرات : 19
تعداد آنلاین : 1