MF4-CS و جشن 25 سالگی وایزمن
 
classic car
 
یک شنبه 25 / 12 / 1391برچسب:, :: 21:39 ::  نويسنده : مرصاد ماشین چیان

اما تیراژ محدود 25 دستگاهی MF4-CS به بهانه 25 سالگی وایزمن درنظر گرفته شده و قرارست این خودرو بعد از نمایشگاه ژنو راهی نمایندگی های منتخب وایزمن در سه کشور آلمان، لوکزامبورگ و سوئیس شود. MF4-CS را می توان نسخه ارتقا یافته MF4-S دانست که برای نخستین بار در ژنو 2009 رونمایی شد. پیشرانه این خودرو یک موتور V8 با قدرت 420 اسب بخار است که شتاب صفرتا صد این کوپه را به 4.2 ثانیه و حداکثر سرعتش را به مرز 293 کیلومتر برساعت می رساند؛ ناگفته نماند که این پیشرانه همان موتور 4.0 لیتری معروفی است که پیش از این بر روی بی ام و M3 اتاق E92 نصب شده بود.

نسبت قدرت به وزن MF4-CS به 1.32 کیلوگرم به ازای هر اسب بخار می رسد که وزن 1,350 کیلوگرمی آن تاثیر بسزایی در رسیدن به این نسبت داشته است. از جمله مشخصات دیگر این خودرو عبارتند از گلگیرهای عضلانی، اسپلیتر نسبتا بزرگ در زیر سپر جلو، استفاده از فیبرکربن در ساخت اسپویلر و سقف خودرو، آنتی رول بار، کیت ترمز اسپرت و LEDهای مخصوص روز.

وایزمن بصورت سفارشی می تواند با حذف دستگیره درب ها، استفاده از صندلی های اسپرت و همچنین جایگزینی شیشه های خودرو با پلی کربنات  چیزی تاحدود 20 کیلوگرم از وزن خالص MF4-CS بکاهد؛ البته اگر خواهان رسیدن به کمترین وزن ممکن هستید می توانید سیستم پخش و سیستم تهویه را هم از درون کابین حذف کنید. وایزمن برای این خودرو دو پکیج سفارشی با نام Carbon Pack و همچنین Track Pack با کمربندهای چهارنقطه ای و تایرهای میشلین از مدل Cup نیز مهیا کرده است.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





درباره وبلاگ
آخرین مطالب
پيوندها

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان دانستنی های خودرویی و آدرس khodro_shenasi.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.








نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 59
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 59
بازدید ماه : 261
بازدید کل : 17049
تعداد مطالب : 388
تعداد نظرات : 19
تعداد آنلاین : 1