لامبورگینی وننو تنها 3 عدد
 
classic car
 
دو شنبه 26 / 12 / 1391برچسب:, :: 19:50 ::  نويسنده : مرصاد ماشین چیان

این خودرو روی شاسی یک تکه فیبرکربنی ساخته خواهد شد که قبلاً هم در ساخت برخی از مدل‌های آوانتادور بکار گرفته شده بود.این خودرو دارای یک موتور 6.5 لیتری 12 سیلندر خورجینی است که می‌تواند 740 اسب بخار نیرو تولید کند یعنی یک گاو وحشی واقعی! این قدرت از طریق جعبه دنده 7 سرعته دستی به هر چهار چرخ منتقل می‌شود. این خودرو می‌تواند بیشتر 355 کیلومتر در ساعت سرعت بگیرد و صفر تا 100 کیلومتر را تنها در عرض 2.8 ثانیه طی کند.

طراحی این خودرو کاملاً واقعاً منحصر به فرد است، بیشتر المان های طراحی این خودرو از خودروهای مسابقه ای الهام گرفته شده مانند چراغ‌های بزرگ جلو و چراغ های بومرنگ مانند عقب. داخل خودرو هم مانند سایر لامبوها دارای طراحی خاصی است. چرخ های جلوی این خودرو 20 اینچی و چرخ های عقب هم 21 اینچی است، یک اسپویلر بزرگ هم برای روی زمین نگه داشتن این جت جنگنده طراحی شده است.

گران‌ترین خودروی لامبو!!! این خودرو 4.5 میلیون دلار قیمت خورده است. جالب است بدانید برای خیلی‌ها رقم ناچیزی است، از این خودرو به صورت سفارشی تنها 3 عدد تولید خواهد شد که متاسفانه همگی پیش فروش شده اند! در تصاویر مدل خاکستری رنگ این خودرو را می‌بینید اما این مدل تولیدی نمی‌باشد، 3 مدلی که تولید خواهند شد بر اساس پرچم ایتالیا به سه رنگ سبز، سفید و قرمز عرضه خواهد شد. مدل خاکستری در نمایشگاه ژنو حضور پیدا خواهد کرد. همه چیز در این ویدئو مشخص است:

 

***********************************************************

بروز رسانی – نمایشگاه ژنو 2013: نمایشگاه امسال سه ستاره داشت: وننو، مک لارن P1 و جانشین انزو یعنی LaFerrari. اما بحث ما در اینجا پیرامون اولین ستاره یعنی وننو خواهد بود. ریشه نامی که لامبورگینی برای این خودرو درنظر گرفته به سال 1914 میلادی بر میگردد که یکی از معروفترین ماتادورهای اسپانیا یعنی José Sánchez Rodríguez بدست یکی از سریع ترین و وحشی ترین گاوهای آن زمان که وننو نام داشت، کشته شد.

تنها مشخصه جدیدی که از این خودرو در ژنو اعلام شده، وزن خالص 1,450 کیلوگرمی آن بوده که حدود 125 کیلوگرم سبکتر از آونتادورهای استاندارد است و نسبت قدرت به وزن آنرا به 1.93 کیلوگرم به ازای هر اسب بخار می رساند. همچنان که قبلا گفته شد، خودرویی که تصاویر آنرا مشاهده میکنید با کد number 0 شناخته شده و نسخه آزمایشی و مختص خود کمپانی است که به احتمال فراوان بعد از اتمام مراحل تحقیقاتی اش و آماده شدن نسخه تولید نهایی وننو، راهی موزه لامبورگینی خواهد شد.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





درباره وبلاگ
آخرین مطالب
پيوندها

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان دانستنی های خودرویی و آدرس khodro_shenasi.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.








نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 32
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 32
بازدید ماه : 234
بازدید کل : 17022
تعداد مطالب : 388
تعداد نظرات : 19
تعداد آنلاین : 1