غرفه ی تیونرها در ژنو 2013 – هامان
 
classic car
 
شنبه 29 / 12 / 1391برچسب:, :: 13:22 ::  نويسنده : مرصاد ماشین چیان

یکی از تخصص های هامان تیونینگ خودروهای ب ام و است . آن ها در نمایشگاه امسال دو محصول از این شرکت را به دست متخصصانشان سپردند تا برپایه ی آن ها خودرویی متفاوت پدید بیاورند .

image00000000019image00031image000000000017

 

 

 

ب ام و اول بر اساس آخرین نسل M5 شکل گرفته است .  M5 Mi5Sion تغییرات زیادی را در نمای خارجی و داخلی به خود دیده است اما تا به این لحظه اطلاعاتی در مورد تغییرات فنی در دست نیست . از نمای خارجی شروع می کنیم ، جایی که هامان به کمک کیت بدنه ای جدید ، مشخصه های آیرودینامیکی را بهبود بخشیده است و نمایی خشن تر به محبوبترین سدان باواریایی بخشیده است . این کیت سفارشی خودرو را به میزان 30 میلی متر در جلو و عقب عریض تر کرده است اما همزمان با عریض تر شدن از وزن خودرو کاسته شده است . این کیت شامل اجزایی مانند ، بال اسپرت ، رکاب های جانبی جدید ، گلگیرهایی متفاوت با ورودی های هوای جدید، اسپویلر سقفی و دیفیوزر یکپارچه در نمای عقب و … می باشد . همچنین سیستم اگزوز جدید با چهار خروجی دایره ای شکل و رینگ های مخصوص هامان را باید به موارد فوق افزود . نمای کابین نیز به کمک چرم سفید آلپاین تزیین شده است . تریم های آلومینیومی و تزیینات کربنی زیبایی کابین را دوچندان کرده است .

image00001image00015image00004

 

 

 

ب ام و دومی که هامان به سراغش رفته M6 است .  M6  Mirr6r بر پایه ی آخرین نسل از M6 ساخته شده است و همانند Mi5Sion بیشترین تغییری که به خود دیده در نمای ظاهری است . کیت بدنه ی جدید باعث شده تا مشخصه های آیرودینامیکی این باواریایی بهبود پیدا کنند . این کیت شامل بال اسپرت پهن تر ، رکاب های جانبی جدید ، دیفیوزر ونچوری کربنی و اسپویلر کربنی در عقب می باشد . با کمک این اجزا جریان هوای مطلوب برروی بدنه تضمین می شود .

سیتسم اگزوز جدید با چهار خروجی دایروی که در پست دیفیوزر پنهان شده اند ، در زمانیکه تراتل باز یا بسته باشد صداهای متفاوت و هیجان انگیزی را تولید می کنند .

به کمک کمک فنرهای اسپرت ارتفاع خودرو 35 میلی متر کاسته شده است که در ترکیب های با رینگ های آلیاژی فوق سبک که با لاستیک های  Vredestein Ultrac Vorti R پوشانده شده اند ، کنترل پذیری فوق العاده ای را پدید آورده اند . کابین با پوشش آلکانترا ، پدال های آلومینیومی و تریم های مختلف نمای متفاوتی به خود گرفته است .

علاوه براین دو محصول باواریایی هامان دو SUV دیگر را با خود به ژنو آورده بود .

image000000000001image00000000003image00014

 

 

 

به نظر می آید کلاس G مرسدس دل خیلی از تیونرها را ربوده است . هامان نیز از این قاعده مستثنی نبوده و به سراغ این کلاس رفته است . نمونه ای که مشاهده می کنید Spyridon نام دارد و براساس مرسدس بنز G 65 AMG ساخته شده است ، اما می توان این کیت را برروی G63 AMG نیز به کار برد . اولین ویژگی  متمایزکننده ی این خودرو رنگ آمیزی آن است رنگ سیاه مات در ترکیب با روکش های طلایی زیبایی خیره کننده ای به این مدل بخشیده است . همچنین استفاده از اجزای کربنی سبک وزن دیگر ویژگی این کیت می باشد .  به کمک اسپویلر سقفی و دیفیوزر یکپارچه در نمای عقب ، جریان هوا بهبود یافته است . خروجی های اگزوز آلومینیومی که به رنگ طلایی تزیین شده اند و در جلوی چرخ عقب قرار گرفتند از دیگر مواردیست که نظرها را جلب می کند . پس از تغییرات فنی صورت گرفته قدرت Spyridon از 612 اسب بخار حالت استاندارد به 702 اسب بخار رسیده ، همچنین گشتاور 1110 نیوتن متر است . پس از تغییرات فنی مشابه این اعداد و ارقام برای مدل G63 AMG  به 610 اسب بخار قدرت , 875 نیوتن متر گشتاور رسیده . در کابین با الهام از رنگ آمیزی بیرونی و به کمک پوشش های چرم ، پدال های آلومینیومی و تریم های کربنی نمایی لوکس شکل گرفته است .

image000000001image00000008image00003

 

 

 

آخرین محصول مورد بررسی از هامان از آن دست خودروهایی است که تمام نگاه ها را به لطف رنگ غیرمتعارفش به خود جلب می کند . Mystere بر پایه ی آخرین نسل رنجرور ساخته شده است . کیت جدید نصب شده برروی این خودروی خاص شامل گلگیرهای جدید ، سپر های جدید در جلو و عقب و اسپویلر جدیددر جلو می باشد .  این کیت بدنه ،  Mystere را 80 میلی متر نسبت به مدل استاندارد عریض تر کرده است . رنگ شیشه ای صورتی مات یا شما را علاقمند به این خودرو می کند یا بیزار . رینگ های سهت تیکه ای ادیشن ریس که با لاستیک های کانتیننتال پوشیده شده اند و همچنین کاهش ارتفاع 40 میلی متری کنترل پذیری بهتری را برای این SUV انگلیسی ایجاد کرده است .


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





درباره وبلاگ
آخرین مطالب
پيوندها

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان دانستنی های خودرویی و آدرس khodro_shenasi.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.








نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 125
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 206
بازدید ماه : 327
بازدید کل : 17115
تعداد مطالب : 388
تعداد نظرات : 19
تعداد آنلاین : 1