میتسوبیشی CA-MiEV مفهومی
 
classic car
 
چهار شنبه 5 / 1 / 1392برچسب:, :: 23:22 ::  نويسنده : مرصاد ماشین چیان

مهندسان ژاپنی سعی کرده اند تا هر ویژگی بدی که در سه سال اخیر مشتریان i-MiEV را ناراضی کرده بود، دوباره در CA-MiEV تکرار نکنند. اول از همه باید به طراحی کاملا جدید آن اشاره کرد که فقط در چراغ های جلو شبیه i-MiEV بوده و هیچ شباهت دیگری به آن ندارد. شاید در این طراحی جدید که ضریب درگ خودرو را به 0.26 رسانده بتوان دو ویژگی را بیشتر از همه قابل تامل دانست؛ یکی وجود نوار روشنایی باریکی که در زیر چراغ های جلو تعبیه شده و دیگری طراحی هوشمندانه انتهای سقف خودروست که در واقع نقش یک اسپویلر را برای CA-MiEV ایفا می کند.

هنوز تصویری از نمای درونی این خودرو منتشر نشده اما با این حال میتسوبیشی قول آنرا داده که وجود سیستم های ابتدایی مانند روشن و خاموش کردن CA-MiEV با ریموت کنترل، سیستم Automatic e-calling یا برقراری ارتباط اضطراری با واحدهای خدماتی در صورت تصادف و  سیستم Automatic e-mailing درصورت دزدیده شدن، در CA-MiEV حتمی است.

انرژی 28 کیلوات ساعتی CA-MiEV از باطری های لیتیوم/یونی ناشی می شود که می توانند موتور الکتریکی 109 اسب بخاری این خودرو را به حرکت واداشته تا با یکبار شارژ، مسافت متوسط 300 کیلومتری را طی کند. میتسوبیشی در تلاش است تا سیستم شارژ وایرلس که با نام شارژ مغناطیسی نیز شناخته شده و از سپتامبر 2011 مراحل تحقیقاتی و ساخت آن در دستور کار شرکت قرار گرفته را به لیست تجهیزات این مفهومی اضافه کند. گفتنی است کلمه MiEV از حروف ابتدایی عبارت Mitsubishi innovative Electric Vehicle گرفته شده است.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





درباره وبلاگ
آخرین مطالب
پيوندها

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان دانستنی های خودرویی و آدرس khodro_shenasi.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.








نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 123
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 204
بازدید ماه : 325
بازدید کل : 17113
تعداد مطالب : 388
تعداد نظرات : 19
تعداد آنلاین : 1