تویوتا ویوس 2014
 
classic car
 
پنج شنبه 8 / 1 / 1392برچسب:, :: 15:20 ::  نويسنده : مرصاد ماشین چیان

ویوس خودرویی است که برای نخستین بار در سال 1997 میلادی در تایلند معرفی شد که البته بعدها او را با نام بومی دیگر محصول تویوتا در تایلند – یعنی سولونا – می شناختند. تویوتا صادرات این محصول ارزان قیمت را از سال 1999 میلادی و تنها به هفت کشور آغاز کرد که اتفاقا با رسیدن مجموع صادرات 187,000 دستگاهی در آن سال، با استقبال خوبی هم روبرو شد. ویوس از سال 2003 میلادی همواره جزو لیست 10 تایی “پرفروش ترین سدان های کوچک تایلند” بوده و شاید به همین دلیل است که تویوتا علاقه ای به انتقال خط تولید آن از تایلند ندارد.

مدل های جدید ویوس همانند نسخه های جدید تویوتا ورسو و تویوتا یاریس طراحی شده و بقول تویوتا مختص جلب توجه آن دسته از مشتریانی ساخته و پرداخته شده که می خواهند برای نخستین بار خودرویی بخرند! طول، عرض و ارتفاع ویوس به ترتیب معادل 4.41، 1.7 و 1.475 متر بوده و فاصله محوری آن نیز دقیقا برابر 2,550 میلیمتر است؛ بنابراین در ابعاد و اندازه ها نزدیکترین خودروی تویوتا به یاریس سدان خواهد بود.

البته ویوس 2014 به عنوان خودرویی نسبتا ارزان قیمت، آنقدرها هم کسل کننده نیست. وجود پروژکتورهای درون سپر، رینگ های 15 یا 16 اینچی آلومینیومی، ورودی هوای بزرگ جلو و زه های کرومی بدنه در نمای ظاهری و همچنین استفاده از سیستم پخشی با چهار اسپیکر با پورت USB/AUX در نمای داخلی، ازجمله ویژگی هایی خواهند بود که همگی برای نگهداشتن سطح رضایت مشتریان در کمترین حالت هستند.

پیشرانه ویوس 2014 موتوری 1.5 لیتری چهار سیلندر با قدرت 110 اسب بخار و گشتاور 141 نیوتن متر بوده که بصورت استاندارد با گیربکس پنج سرعته دستی (چهار سرعته اتومات سفارشی) همراه می شود.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





درباره وبلاگ
آخرین مطالب
پيوندها

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان دانستنی های خودرویی و آدرس khodro_shenasi.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.








نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 55
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 136
بازدید ماه : 257
بازدید کل : 17045
تعداد مطالب : 388
تعداد نظرات : 19
تعداد آنلاین : 1