آئودی در پی تصاحب آلفارومئو
 
classic car
 
سه شنبه 11 / 1 / 1392برچسب:, :: 12:50 ::  نويسنده : مرصاد ماشین چیان

امپراطوری بزرگ فولکس واگن، اینک بعد از تصاحب شرکتهای ریز و درشت و معروف به سمت یکی از خودروسازان با سابقه ایتالیایی متمایل شده است. در صورت تحقق این معامله، آلفارومئو سیزدهمین عضو خانواده فولکس واگن خواهد شد. فولکس با این خرید یک گام دیگر به سمت تبدیل شدن به بزرگترین خودروساز دنیا بر خواهد داشت. بر اساس شایعه ها، آلفارومئو به تملک آئودی که یکی از اقمار فولکس است در می آید. در این صورت این شرکت در سایه و حمایت خودروسازان بزرگ آلمانی، جای رشد زیادی خواهد یافت. آئودی نیز یک تولیدکننده قطعات، واحد توسعه و تحقیق و در نهایت یک بازوی قدرتمند در بازار ایتالیا را بدست می آورد.

Audi R8 Spyder V8 and Alfa Romeo 8C Spider

Audi R8 Spyder V8 and Alfa Romeo 8C Spider


از سوی دیگر فیات نیز به عنوان مالک آلفارومئو برای خرید سهام های بیشتری از کرایسلر آمریکا، نیاز به پول نقد دارد. تغییر استراتژی این شرکت و دل کندل از آلفا و امید به بازار آمریکا در جای خود جالب است و این رویکرد تا کنون نتیجه مثبتی برای فیات به همراه داشته است. آلفارومئو در سال 1910 در میلان ایتالیا تاسیس شده و سال گذشته به تولید 93 هزار دستگاه خودرو دست یافت.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





درباره وبلاگ
آخرین مطالب
پيوندها

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان دانستنی های خودرویی و آدرس khodro_shenasi.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.








نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 154
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 154
بازدید ماه : 356
بازدید کل : 17144
تعداد مطالب : 388
تعداد نظرات : 19
تعداد آنلاین : 1