انتخاب جگوار F تایپ به عنوان بهترین طراحی سال 2013
 
classic car
 


طراحی داخل خودرو حتی از چهره بیرونی آن هم جذابتر است. کنسول، فرمان و حتی صندلی ها بسیار جذاب و اسپرت طراحی شده اند و تجربه ای لذت بخش از رانندگی و سواری را به همراه می آروند.

یان کالوم و جگوار اف تایپ

یان کالوم و جگوار اف تایپ

یان کالوم سرپرست طراحی جگوار در مورد این خودرو می گوید: «هیچ پروژه طراحی دیگری همانند طراحی F-Type برای من لذت بخش نبود. نگاه روبه جلو در طراحی خودرو باعث احساس رضایت تیم طراحی شده بود. زیبایی خطوط و فرم خالص و ناب جگوار نیز نشان از ارزش دادن به اصالتهای این شرکت بود و من افتخار می کنم که هیئت داوران این ارزشها را شناخته اند».


این جایزه توسط مدیر تجاری جگوار در نمایشگاه خودروی نیویورک دریافت شد. او نیز عقیده دارد که بیش از 50 سال از طراحی جگوار را در معماری این خودرو می توان دید.

 


این خودرو در دو مدل شش و هشت سیلندر ساخته می شود. مدل شش سیلندر با موتور 3 لیتری خورجینی و توان 340 اسب بخار قادر است به شتاب 5.1 ثانیه ای و حداکثر سرعت 260 کیلومتر بر ساعت دست یابد. مدلهای اسپرت با نشان S قادرند قدرت بیشتری در حد 380 اسب بخار تولید کنند. این توان برای رساندن خودرو به سرعت 275 کیلومتر بر ساعت و شتاب 4.8 ثانیه کافیست. در سوی دیگر موتور هشت سیلندر استاندارد 5 لیتری قادر است 495 اسب بخار قدرت تولید کند. قیمت پایه مدل شش سیلندر 69 هزار دلار است که در مدل S این قیمت به 81 هزار دلار می رسد. مدلهای 8 سیلندر هم از 92 هزار دلار اتیکت می خورند.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





درباره وبلاگ
آخرین مطالب
پيوندها

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان دانستنی های خودرویی و آدرس khodro_shenasi.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.








نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 21
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 102
بازدید ماه : 223
بازدید کل : 17011
تعداد مطالب : 388
تعداد نظرات : 19
تعداد آنلاین : 1