پنین فارینا و ب ام و ; اتحادی برای شکوه
 
classic car
 
پنج شنبه 26 / 2 / 1392برچسب:, :: 23:34 ::  نويسنده : مرصاد ماشین چیان

این خودرو که Gran Lusso Coupé نام دارد پس از سری زاگاتو  دومین همکاری اخیر باواریایی ها با استودیوهای طراحی مستقل است تا همچنان روند جدید ب ام و در آزمایش زبان های طراحی جدید ادامه داشته باشد .

پنین فارینا از سال 1930 تا به حال سابقه ی همکاری با برندهای معتبری همچون فراری ، مازراتی ، جگوار ، رولزرویس ، کادیلاک ، پژو و … را در کارنامه دارد . در مشارکت جدید با ب ام و ، آن ها رسیدن به یک سطح کاملا جدید از خودروهای لوکس با چاشنی خلاقیت را هدف قرار داده اند تا در کنار ویژگی های بارز مهندسی آلمانی شاهد یک خودروی زیبا و بی همتا از نظر عملکرد باشیم.

image000013

BMW Pininfarina Gran Lusso Coupé

از طرح هایی که از این محصول منتشر شده می توان انتظار داشت تا Gran Lusso ابعادی در حد اندازه های سری شش گرن کوپه و یا سری 7 داشته باشد و با فاصله ی دو محور بلند راحتی را برای سرنشینان به ارمغان آورد . از دیگر ویژگی هایی طراحی که با دیدن تصاویر می توان به آن پی برد ، سپر کشیده و سقفی کوتاه است که با شیبی ملایم به صندوق عقب ختم می شود .

Image000031

BMW Pininfarina Gran Lusso Coupé

مهمترین سرنخی که از تصاویر در مورد ویژگی فنی این کوپه ی ایتالیایی – آلمانی می توان گرفت نماد V12 که نشان دهنده ی نوع قلب تپنده ی Gran Lusso است .


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





درباره وبلاگ
آخرین مطالب
پيوندها

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان دانستنی های خودرویی و آدرس khodro_shenasi.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.








نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 73
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 154
بازدید ماه : 275
بازدید کل : 17063
تعداد مطالب : 388
تعداد نظرات : 19
تعداد آنلاین : 1