نقشه بنتلی برای فتح مسابقات
 
classic car
 
چهار شنبه 27 / 9 / 1391برچسب:, :: 12:28 ::  نويسنده : مرصاد ماشین چیان

اختصاصی پاریس : بنتلی قصد دارد همانند مک لارن، پورشه، مرسدس و آستون مارتین در مسابقات اتومبیل رانی شرکت کند به همین دلیل در پاریس از مدل مسابقه ای جدید خود که در قالب خودرویی مفهومی است، پرده برداری کرد.

Bentley Continental GT3

 

بنتلی کانتیننتال GT3 سال آینده وارد مسابقات خواهد شد، تا پس از یک دهه دوباره مسیر موفقیت خود در مسابقات 24 ساعته لمانز را شروع کند. این خودرو بر اساس سریع ترین مدل ساخته شده توسط بنتلی، بنتلی کانتیننتال GT Speed پایه ریزی شده است، که در GT3 به جای 4 چرخ متحرک که در مدل جاده ای استفاده می شد از سیستم چرخهای محرک عقب بهره گرفته شده است. کیت نصب شده بر این مدل تاثیر شگرفی بر عملکرد آیرودینامیکی اش داشته است. این کیت شامل اسپلیتر جلو و دیفیوزر عقب از جنس فیبر کربن و بالی بزرگ برای افزایش نیروی رو به پایین می باشد. اطلاعات دقیقی از پیشرانه GT3 در دسترس نیست اما پیش بینی می شود که بنتلی از موتور تیون شدهٔ V12 مجهز به توربوشارژر برای قدرت بخشیدن به خودروی مسابقه ای اش استفاده کند. شاسی این خودرو توسط یک تیم اختصاصی مسابقات زیر نظر بنتلی شکل گرفته است. فرآیند تکمیل پروژه GT3 تا سال 2013 ادامه دارد و با توجه به برنامه ریزی ها، نیمه دوم سال 2013 وارد پیست خواهد شد تا توانایی خود در کلاس های مختلفی را به نمایش بگذارد.




نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





درباره وبلاگ
آخرین مطالب
پيوندها

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان دانستنی های خودرویی و آدرس khodro_shenasi.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.








نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 50
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 50
بازدید ماه : 252
بازدید کل : 17040
تعداد مطالب : 388
تعداد نظرات : 19
تعداد آنلاین : 1