لامبورگینی گالاردو 2013
 
classic car
 
چهار شنبه 27 / 9 / 1391برچسب:, :: 15:38 ::  نويسنده : مرصاد ماشین چیان

اختصاصی پاریس: لامبورگینی از دو محصول خود در نمایشگاه پاریس 2012 رونمایی نمود؛ دو محصولی که برپایه پرفروش ترین خودروی این شرکت یعنی گالاردو ساخته شده اند . . .

Lamborghini Gallardo LP560-4 2013

محصول اول فیس لیفت جدید گالاردوست که به احتمال فراوان آخرین فیس لیفت آن نیز هست. LP560-4 این بار با سپرهای جدید جلو و عقب همراه شده که وجود مثلث های ورودی هوا در جلو، آن استایل دوست داشتنی گذشته را به هم زده ولی بازهم خودرویی خشن تحویل داده است! همچنین مشتریان می توانند از این پس رینگ های 19 اینچی جدید لامبورگینی را با رنگ مشکی مات و حاشیه های نقره ای رنگ سفارش دهند. پیشرانه این خودرو یک موتور 5.2 لیتری V10 با قدرت 542 اسب بخار بوده که با انتقال آن توسط گیربکس شش سرعته به همه چرخ ها می تواند این خودرو را در 3 ثانیه به سرعت 100 کیلومتر برساعت برساند.

Lamborghini Gallardo LP570-Superleggera Edizione Tecnica

دومین محصول لامبورگینی Edizione Tecnica نام دارد که در حقیقت یک پکیج سفارشی برای LP570-4 سوپرلجرا (و بزودی برای مدل های پرفورمانته) است. جزییات این پکیج تنها به دو ویژگی جدید خلاصه می شود: ترمزهای کربن/سرامیکی و اسپویلر ثابت عقب. همچنین مشتریان می توانند سه رنگ بندی جدید را نیز با این پکیج سفارش دهند که شامل Nero Nemesis (مشکی مات)، Bianco Canopus (سفید مات) و Arancio Argos (نارنجی) می شوند. گفتنی است سوپرلجرا همان پیشرانه LP-560-4 را داشته با این تفاوت که قادر به تولید 562 اسب بخار قدرت به همراه 540 نیوتن متر گشتاور است. شتاب صفرتاصد آن 3.4 ثانیه و حداکثر سرعتش به بیش از 325 کیلومتر برساعت می رسد.








نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





درباره وبلاگ
آخرین مطالب
پيوندها

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان دانستنی های خودرویی و آدرس khodro_shenasi.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.








نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 4
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 4
بازدید ماه : 206
بازدید کل : 16994
تعداد مطالب : 388
تعداد نظرات : 19
تعداد آنلاین : 1